آخرین مطالب
دکتر سید رضا صمصام شریعت

9 راه برای تقویت قوای جنسی

آیا می‌خواهید زندگی جنسی خود را تغییر دهید؟ کارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید در زندگی روزمره انجام دهید که می‌توانند به تقویت قوای جنسی کمک کند.

ما در این قسمت به 9 مورد از راه هایی که موجب تقویت قوای جنسی می‌شود را اشاره خواهیم کرد.

افزایش قوای جنسی-پایگاه خبری پرسی
تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی مردان و زنان

  1. میوه های خاصی را بخورید

شواهد خاصی و تحقیقاتی خاصی وجود ندارد که نشان دهد که غذا یا میوه خواصی موجب تقویت قوای جنسی شما می‌شود. شما می‌توانید از میوه هایی که به اصطلاح تب بر شناخته می‌شود استفاده کنید، مانند موز و آووکادو از جمله مواد غذایی تقویت کننده میل جنسی به شمار می‌روند.

اما این غذاها همچنین ویتامین‌ها و مواد معدنی مهمی را فراهم می‌کنند که می‌توانند جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش دهند و زندگی جنسی سالمی داشته باشید.

  1. شکالات بخورید

در طول تاریخ، شکلات نماد آرزو بوده است. نه فقط به دلیل طعم خوشمزه، بلکه به دلیل تقویت قوای جنسی و قدرت آن در بهبود لذت جنسی است. اما طبق یک مطالعه، شکلات باعث ترشح فنیل اتیل آمین و سروتونین در بدن شما می‌شود. این ماده تأثیر برعکس بر تقویت قوای جنسی می‌گذارد.

طبق یک مطالعه دیگر، تأثیرات شکلات بر روی جنسیت احتمالاً بیشتر روانشناختی است تا بیولوژیکی.

  1. مصرف روزانه گیاهان

دفعه بعد که تصمیم گرفتید برای یک شام عاشقانه بنشینید، کمی ریحان یا سیر به ظرف خود اضافه کنید. بوی ریحان حواس را تحریک می‌کند. سیر حاوی مقادیر زیادی آلیسین است و جریان خون را افزایش می‌دهد. این اثرات ممکن است به مردان مبتلا به اختلال نعوظ کمک کندو باعث افزایش قوای جنسی شود.

عصاره ای حاصل از برگ درخت جینکو چینی، گیاه دیگری است که برای درمان اختلال عملکرد جنسی ناشی از ضد افسردگی یافت می‌شود.

  1. از آفریقا الگو برداری کنید

یوهیمبین، یک آلکالوئید موجود در پوست گیاه همیشه سبز آفریقای غربی، شناخته شده است که به عنوان یک ویاگرا طبیعی عمل می‌کند.

برخی مطالعات نشان می‌دهد که پوست یوهیمبین می‌تواند به شما در حفظ نعوظ کمک کند. همچنین کیفیت نعوظ را افزایش می‌دهد. با این حال، محققان می‌گویند هیچ معادل طبیعی برای مطابقت با ویاگرا وجود ندارد.

  1. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

احساسی که نسبت به خودتان دارید احساس شما در مورد رابطه جنسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یک رژیم غذایی ناسالم و عدم ورزش ممکن است باعث شود شما از خود تصور ضعیفی داشته باشید. این موارد می‌تواند شما را از داشتن رابطه جنسی و لذت بردن از آن دور کند.

شما می‌توانید با انتقال تمرکز از نقص به ویژگی های خود، عزت نفس و انگیزه جنسی خود را تقویت کنید. شما همچنین می‌توانید بر لذت تجربه شده در هنگام رابطه جنسی تمرکز کنید.

  1. برای مدیتیشن و رفع استرس وقت بگذارید

مهم نیست که چقدر سالم هستید، تحت فشار قرار گرفتن بر روی میل جنسی شما تأثیر می‌گذارد. زنان به ویژه در برابر تأثیرات استرس در زندگی جنسی خود حساس هستند و بیشتر از آقایان نسبت به استرس واکنش نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، مردان گاهی اوقات از رابطه جنسی برای رفع استرس استفاده می‌کنند. و گاهی این تفاوت در رویکرد جنسیت ممکن است باعث درگیری بین زوج‌ها شود. برای رفع استرس، در فعالیت های ورزشی شرکت کنید، تای چی تمرین کنید یا در کلاس یوگا شرکت کنید.

  1. زیاد بخوابید

کسانی که سبک زندگی پر مشغله دارند همیشه وقت کافی برای خواب کافی ندارند. مشغله همچنین ایجاد وقت برای رابطه جنسی را دشوار می‌کند.

افرادی که از والدین یا کودکان خود مراقبت می‌کنند و یا در بیرون از خانه به سختی کار می‌کنند قالباً خسته هستند. این افراد توانایی ارتباط جنسی را ندارند. شما باید استراحت کافی داشته باشید که بتوانید یک ارتباط جنسی خوب داشته باشید. خوا برای تقویت قوای جنسی بسیار مهم است.

شما با خواب کافی و داشتن رژیم سالم که حاوی پروتئین و کربوهیدارات‌ها است موجب تقویت قوای جنسی تان می‌شوید.

  1. رابطه جنسی خود را کنترل کنید

بعد از اینکه با شریک زندگی خود مشاجره کردید، این احتمال وجود دارد که روحیه رابطه جنسی نداشته باشید. برای زنان، احساس نزدیکی عاطفی برای صمیمیت جنسی مهم است. این بدان معنی است که درگیری های حل نشده می‌تواند بر روابط جنسی شما تأثیر بگذارد.

برقراری ارتباط برای ایجاد اعتماد ضروری است. جلوگیری از ایجاد رنجش‌ها مهم است.

  1. چیز های جدید را انتخاب کنید

اگر با شریک زندیگی‌تان برای مدت طولانی که زندگی می‌کنید، رابطه جنسی شما ممکن است عادی به نظر برسد و احساس هیجان، تمرکز و رضایت خاطر شریک زندگی را دشوارتر نشان دهد.

شما باید فعالیت جنسی جدیدی را امتحان کنید یا در مکان دیگری رابطه برقرار کنید. همچنین، صحبت در مورد تخیلات جنسی می‌تواند جنسیت را هیجان انگیزتر کندو موجب تقویت قوای جنسی شما شود.

تقویت قوای جنسی
برای تقویت قوای جنسی چی بخوریم؟

شما می‌توانید کارهای جدیدی دیگری با هم انجام دهید مثل :

  • با هم پختن
  • کایاک سواری یا پیاده روی
  • رفتن به موزه
  • دیدن گروه جدید
  • ورزش جدید را امتحان کنید

روش های مختلفی وجود دارد که ممکن است میل جنسی شما را به طور طبیعی افزایش دهد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هر فرد متفاوت است و ممکن است شیوه خاصی موجب تقویت قوای جنسی شما شود، پس ممکن است کمی آزمایش طول بکشد تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر عمل می‌کند.

اگر تصمیم دارید به داروهای تجویز شده روی بیاورید، به یاد داشته باشید که میل در هسته اصلی تقویت قوای جنسی است. مهم است که به یاد داشته باشید اگر مسائل عاطفی بر روی میل جنسی شما تأثیر می‌گذارد، ممکن است و این یعنی کمی قرص و آب جواب بخواهد داد.

با پزشک مشورت کنید

حتی اگر یک رویکرد طبیعی برای تقویت قوای جنسی خود در پیش می‌گیرید، باز هم ایده خوبی است که با پزشک خود صحبت کنید. پزشکان می‌توانند به شما کمک کنند مشکلات اساسی را شناسایی کنید. پزشک شما ممکن است چند راهکار برای تقویت قوای جنسی پیشنهاد کند.

این ممکن است شامل برقراری ارتباط با شریک زندگی شما، انتخاب شیوه زندگی سالم و درمان بیماری های زمینه ای باشد. دانستن ریشه این مشکل که زندگی جنسی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، یافتن راه حل را آسان می‌کند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code